Självpepp


Era vackra ord!
Flisan tänker:

Vart håller du hus? Saknar ditt fina skrivande, tittar in varje dag men aldrig något nytt :-(. Kram

Mia tänker:

Om du vågar släppa taget och tar det där valet som är så svårt, så visst kan det kännas som om du "tappar dig själv" (vet inte om jag fattar rätt nu, men det är värt så jäkla mycket mer att leva ett riktigt liv än halvliv. Alla de saker du skriver upp är saker jag också skulle vilja göra, och jag SKA klara dem. Kan du inte tillåta dig att vara principfast åt andra hållet?



Jag såg dig på Överby igår inne på Bik Bok, ville verkligen gå fram och hälsa, eftersom vi pratat lite i bloggen och på Lunar men jag var för feg. Du är en fin tjej men du gör dig själv illa med din principfasthet som kan användas till något annat.



Kram Mia


Lär känna Mia: http://www.trisselstrassligatankar.blogspot,com
2011-07-10 | 19:05:35

Lämna en tanke!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Det du tänkte var:

Trackback