Nypremiär

Jag tar mig nu i kragen efter en lång period av obefintligt uppdaterande av bloggen. Den har legat i dvala, precis som jag själv har gjort. Nu är dock tiden inne för en nypremiär. Det har börjat klia i fingrarna och min kreativitet behöver få tillfredställas. Ni får försöka ha överseende med att kategorierna inte är riktigt i ordning. Det kommer, var så säkra.

Vad kan ni då förvänta er av denna blogg? I ärlighetens namn vet jag inte själv. Jag har inte bestämt mig riktigt för hur hög min ambitionsnivå skall vara. Jag kommer uppdatera när jag har lust, ork och vilja. Det kommer bli en blandad kompott av min vardag och mina intressen. Så lite matlagning, lite mode och lite inredning. Därtill förmodligen en himlans massa tankar och funderingar kring livet i det stora hela. Så, häng på så får vi se hur det utvecklar sig. Ni har givetvis tillåtelse att komma med önskemål, så får vi se om det kan generera i att nya förgreningar tar sin början.

Era vackra ord!
Ellinor tänker:

Härligt, Anna är tillbaka! Denna dagen har jag längtat efter. Ska bli så roligt att åter igen få ta del av dina tankar och funderingar.

Kram


Lär känna Ellinor: http://ellinorsworld.blogspot.com
2010-08-26 | 20:04:17
Rebecca tänker:

UNDERBART att du är tillbaka. Ser fram emot dina inlägg, fina du.


Lär känna Rebecca: http://rebeccabakar.blogspot.com
2010-08-26 | 20:20:57
Hanna tänker:

Välkommen tillbaka!! Kram


Lär känna Hanna: http://havskristall.blogg.se/
2010-08-26 | 21:22:53

Lämna en tanke!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Det du tänkte var:

Trackback